/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sct. Hans
Fra : granner01
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 23-06-13 15:55

Jeg flyver til Bloksbjerg præsis kl 22.

Nogle der vil med? Det er så kedeligt at flyve alene.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-06-13 16:44

God tur...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-06-13 17:47

Så kan du måske nå at indhente Fjordheks nummer 2, der bliver brændt af allerede klokken 21.

Jeg lavede brænde til et bål her på stranden med dens forgænger Fjordheks nummer 1,
men nogle, der ikke har været på pli kursus, brændte hende af før tiden...

Nu håber vi på opklaring her ved Flensborg fjord, på stranden neden for fyrtårnet på Fjordvej,
jeg har kopieret sange og min kone er ved at bage æbleskiver, og alle er velkommen...

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-06-13 21:05

Citat
Jeg flyver til Bloksbjerg præsis kl 22.

Nogle der vil med? Det er så kedeligt at flyve alene. [Hahahahaha] [Hahahahaha]

Jeg har gjort kosten klar, hvornår er du over Midtsjælland?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-06-13 21:09

Jeg er over Midtsjælland ca 22.15. Så jeg skal kigge efter dig troldepige. Sikken en tur vi kan få.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-06-13 21:34

Citat
Jeg er over Midtsjælland ca 22.15. Så jeg skal kigge efter dig troldepige. Sikken en tur vi kan få. [Hahahahaha]

Fint.

Hvis vi har god medvind, så kan vi vel være hos svendgiversen ved 23-tiden, og smage lidt på æbleskiverne inden vi flyver viderer dernedad.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-06-13 09:29

Vi fik brændt Fjordheksen af, sunget midsommer visen m. fl.
og spist æbleskiverne, der mærkeligt nok er runde.

Så bortset fra heksen, alt vel her på Fjordvej...