/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Fejre 18 års fødselsdag - forventninger?
Fra : ingelein
Vist : 565 gange
50 point
Dato : 21-06-13 17:14

Hej
Vores elskede barnebarn Lasse fylder 18 år om et par uger. Jeg ved at han har været til fødselsdagsfest hos flere af sine kammerater - (set på facebook ).
Men vi har aldrig været til en 18 års fødselsdag. Er der nogle traditioner omkring denne fest - og fødselarens forventninger?

Hvad er skik og brug, selvom alt jo efterhånden er ved at gå helt over gevind.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-06-13 20:22

Ja, men du skal ikke med.

Sidst vi var inviteret til 18 års fødselsdag tog fødselaren på sit første voksne diskoteks besøg...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-06-13 21:00

Traditionen blandt de unge er, at fødselaren skal drikke 18 shots lige inden midnat, og så er det oftest god nat, Karl Børge.
Heldigvis er der dog flinke kammerater, som kan finde på at skænke sodavand eller vand som shots

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-06-13 21:36

Masser af sprut, kvinder og rapmusik. Det vil altid peppe en fest op
Jeg havde nær skrevet...og Havanesere, men den går nunte i disse tider.

God fest..! Og Jeres barnebarn vil elske Jer.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-06-13 22:53

Hej
Nu er mit barnebarn elitekajakroer og hverken drikker eller ryger - det med kvinder har jeg ikke styr på. Men eftersom han ringede og inviterede os, går vi ud fra at vi skal med .

Det er jo ikke hos alle at det hele går op i sprut - Måske holder han da også en fest med "gutterne" en anden dag. Men på selve dagen vil han gerne se os.

Det var mere formelle ting, som taler, sange osv. jeg gerne ville vide lidt om.
Mange hilsner
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 04-09-13 19:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål