/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
photo filtre
Fra : susss
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 21-06-13 09:31

Redigerings programmet Photo filtre..skal jeg installere hos en ældre person...kan man ikke få den på dansk og hvordan ??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-06-13 09:56

http://www.pensionistedb.dk/photofiltre_intro.htm her er også link til en dansk sprogfil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-06-13 09:57

Jo det kan du, læs på siden Pensionist EDB der er link til både program og sprogfil:
http://www.pensionistedb.dk/photofiltre_intro.htm
Det er en fin side med mange vejledninger til blandt andet Photofiltre, siden er et bøsg værd selv om man ikke er pensionst, prøv at klikke på Vejledninger til Photofiltre og se de mange gode vejledninger som vi bare kan bruge gratis:
http://www.pensionistedb.dk/

Kommentar
Fra : susss

Dato : 21-06-13 11:07

Forstår bare ikke helt hvordan jeg ændre den engelske til dansk når jeg har hentet den sprogfil ned så kommer dette her frem http://www.softango.com/extensions/plg?source=fs&cid=3966 hvad skal jeg så gøre her `???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-06-13 11:40

Du skal kopiere sprogfilen ind i den mappe som Photofiltre ligger i.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 21-06-13 11:48

Hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-06-13 11:53

Højreklik på sprogfilen og vælg kopiere - åben mappen med Photofiltre og højreklik så inde i mappen og vælg sæt ind.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 21-06-13 13:32

Det virker ikke på den måde hos mig..der sker ikke noget..har hentet den sprogfil ned

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-13 16:46

Citat
Det virker ikke på den måde hos mig
selvfølgelig virker det også hos dig du skal bare gøre det rigtigt.
Åben programmet Stifinder og her kan du finde din sprogfil - denne kopierer du som tidligere nævnt og så finder du mappen med Photofiltre og sætter sprogfilen ind der.

Photofiltremappen ligger i "Program Files (x86)"

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 22-06-13 10:15

Kopiera in den danska språkfilen i Photofiltre mappen och ta sedan bort den språkfil som finns där tidigare t.ex. TranslationEN.plg. om engelska är förinstallerat.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-06-13 10:57

Kan nu ikke få det til at virke..så jeg dropper det...gider ikke bruge mere tid på det...må vise ham hvordan han skal gøre i den Engelske version...takker for hjælpen her

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 22-06-13 10:58

Tak for svaret bentjuul.takker