/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
win8
Fra : ljtma
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 14-06-13 15:44

har fået ny bærbar med Windows 8 men kan ikke få min printer hp psc 750 til at fungere. Prt har fungeret perfekt på min tidligere bærbare og også dengang jeg havde en stationær comp. Nogen fortæller mig, at win8 ikke kan "køre" sammen med den prt. Andre har opfordret mig til at købe nyt prt.kabel... Det har jeg gjort men det virker stadig ikke. Jeg har også prøvet at slette alt vedr. prt - tage prt.kabel ud inden jeg har lagt hp psc 750 ind. Derefter sat hp psc 750 som standard og derefter sat prt.kabel til. Jeg begynder at tro på, at win8 ikke vil acceptere min (ellers supergode) printer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-13 15:48

har du installeret printer driver/ software?
Mange skriver at drivere fra Vista kan bruges.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-06-13 16:55

Gå ind på HPs driver side og vælg dit operativ system og hent driver:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=dk&lc=da&dlc=da&product=57769

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-13 19:36

Når du installerer er det vigtigt at du får valgt den port som passer til din
installation / kabel /trådløs forbindelse.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 18-08-13 07:00

Jeg har også lige prøvet med to printer til windows 8 den ene gik igang lige med det samme og den anden vil bare ikke printe ud med windows 8 den har fundet printeren , men den tager ikke i mod det jeg vil printe ud ...ved ikke hvorfor