/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Ukendt opkald????
Fra : jensviggo
Vist : 823 gange
28 point
Dato : 14-06-13 13:37

Jeg får 4-8 opkald på min mobiltelefon om dagen, meget generende, jeg har prøvet at ta` telefonen, men efter 2 sec. bliver der lagt på.
Jeg har kontaktet min udbyder Telmore, men de kan ikke hjælpe. Mon der her er nogen der ved noget om det, har oplevet/hørt om det, jeg vil faktisk godt vide hvem der ringer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-13 13:46

nummerviser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-13 14:05

Hold dig fra disse opkald - du bliver ruineret.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-06-13 16:15

De er garanteret på 10 cifre og koster en bondegård at ringe tilbage til så lad endelig være med det og slet dem omgående...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-06-13 16:34

Du kan prøve at lave en politianmeldelse og skrive at du bliver chikaneret af en for dig ukendt person.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-06-13 16:54

De håber du er nysgeri nok til at ringe tilbage.....

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-06-13 17:11
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-13 17:20

Hvis det er en smartphone bør der installeres et antivirusprogram, flere af disse, både købe og gratis, indeholder en funktion så man kan blokere for numre i samtaler og sms.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 28 point
Dato : 14-06-13 19:36

Citat
Jeg får 4-8 opkald på min mobiltelefon om dagen, meget generende, jeg har prøvet at ta` telefonen, men efter 2 sec. bliver der lagt på.

STÅR DER NUMMER ELLER HVAD???
Det kan være alt fra GAMLE numre der prøver at få fat på samme/ på en anden mobil
og over til SCAM, så er der som regel skjult nummer, eller de er omdirigeret.
Har selv købt taletids-kort (Telia), hvor jeg bliver spammet noget så grusomt og DET på et nyt nummer jeg næsten lige har taget i brug - og før man får viderestilling sat til O - så er det taletidskort opbrugt.
Citat
men efter 2 sec. bliver der lagt på.

Sikker på du ikke har viderestillet dem?

At Telmore ikke gider hjælpe = de har masser af disse ting og orker ikke at svare på samme.
Vil du ikke modtage - mener jeg du har mulighed for at blokkere for visse numre.
Bliver det ved, så tag kontakt til TELESTYRELSEN, så skal de nok rette henvendelse til dit telefon?? selskab.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-06-13 05:39

Som tidligere skrevet står der i mit display...............ukendt

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-06-13 05:52

Undskyld, det har jeg ikke skrevet før, men det står der.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-06-13 07:12

Citat
Jeg har kontaktet min udbyder Telmore, men de kan ikke hjælpe. Mon der her er nogen der ved noget om det, har oplevet/hørt om det, jeg vil faktisk godt vide hvem der ringer

Citat
Som tidligere skrevet står der i mit display...............ukendt

Hvis du absolut ikke kan leve uden at vide hvem der ringer, prøver du bare et genkald...

Så får du sikkert en venlig sjæl fra Uglabulla land i røret der er meget villig til at hjælpe dig med alle dig med alle din problemer...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-06-13 08:25

Hvis du ikke er i stand til at foreslå et fornuftigt svar, synes jeg du skal holde dig væk.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-06-13 08:44

Citat
Hvis du ikke er i stand til at foreslå et fornuftigt svar, synes jeg du skal holde dig væk.

Hvem er det lige der ikke forstår et fornuftigt svar?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-06-13 08:55

Forstår.........genopkald til ukendt nummer ja du er god, men du er jo osse rimelig ny.......her

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-13 09:56

Hos Telenor og TDC kan Du få spærret totalt for indgående fra hele udlandet.

Nogle lande er lovpligtigt spærret grundet scam, dem skal man endda selv bede om at få låst op hvis man kender en der har vovet sig ind i de bananstater.

Måske var det på tide at skifte selskab........

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-06-13 05:59

Ja LuffeA, men der er bare det, at jeg for 269,- om måneder har en 30/30 forbindelse og meget billig fastnettelefoni, ville ellers gerne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-06-13 08:56

Citat
Ja LuffeA, men der er bare det, at jeg for 269,- om måneder har en 30/30 forbindelse og meget billig fastnettelefoni,

Ergo sidder Du med aben selv.

Ad åre får de vel også lovgivning i bananstaterne som lukker for forbrydernes forbindelser eller giver store bøder............men vi nulevende er nok i jorden inden det sker

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 16-06-13 11:05

Hvornår er Telmore begyndt at tilbyde 30/30 Internet og fastnettelefoni????

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-06-13 08:38

undskyld, jeg mente bredbånd nord

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 23-06-13 10:47

Tak for svaret mig-selv.