/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tema musik "Radiofortællinger" P.1
Fra : Fattig
Vist : 764 gange
500 point
Dato : 12-06-13 15:23

Jeg efterlyser titlen på den musik der er tema i P.1 programmet Radiofortællinger.

Jeg har før spurgt om det samme, men det lykkedes ikke at få titlen, altså svar på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-06-13 18:50

Radiofortællingers huskomponister er Mikkel Anderson og Rasmus Bjerre fra www.hztone.dk. De har lavet jingle og en helt masse andet musik til programmet. Du kan studere deres side og evnt. skrive til dem.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 12-06-13 19:49

yearhouse.
Er der den rigtige web adresse?
Jeg får meddelelsen at siden ikke kan vises.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 12-06-13 19:50

Prøv denne!
http://www.hztone.dk

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 13-06-13 09:22

Rigtig Klaudi. Jeg er bare en klovn. *G*

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 13-06-13 16:17

Tak for svaret Klaudi.
Godt gået. Også godt gået af dig Yearhouse, du bragte nok Klaudi på sporet.
Men Klaudi får point, ellers kan andre jo ikke høre nummeret, hvis det skulle have interesse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-13 16:57

Også godt gået af dig Yearhouse, du bragte nok Klaudi på sporet.
Men Klaudi får point, ellers kan andre jo ikke høre nummeret, hvis det skulle have interesse.

Enhver, der skulle have interesse i at købe dette spørgsmål, ville kunne høre nummeret.

yearhouse

Du får lige point af mig, da det var dig (trods en lille fejl) fandt svaret på jinglen til "radiofortællinger".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-06-13 17:13

Citat
yearhouse.
Er der den rigtige web adresse?
Jeg får meddelelsen at siden ikke kan vises.

Man burde kunne se et PUNKTUM og selv tænke sig til resten

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-06-13 17:15

velbekomme, det var jo ik' mig der skulle ha' accept!

Men det har betjenten jo allerede oplyst!