/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Handicapbil
Fra : sdam
Vist : 1203 gange
100 point
Dato : 11-06-13 11:25

Er der nogen der har kendskab til en Opel Movaro? Plus og minussider.....

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 12-06-13 15:01
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 12-06-13 19:31

Indrømmer blankt at jeg er for doven til at læse testen - men det skal ikke afholde mig fra at komme med et guldkorn

Mange der har brug for en handi bil - ser på hvor nemt er det at få kørestollen ind, hvad med hjælper hvor skal de sidde og andre praktisk ting der gør turen nemmer med dyt.

De færeste ser på hvor lang den kan køre pr km og det fortryder det BIG time, så måske kan det godt betale at gå på kompromi med få ting kontra benzin/disel

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 07-08-13 17:28

Tak for svaret ziggy99.