/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
navigation.
Fra : kenwood
Vist : 435 gange
200 point
Dato : 11-06-13 09:42

er der nogen der ved hvor man kan hente gratis software til sådan en navigation.

PND.X7 kører på et åbent Windows CE 6.0 styresystem, hvilket betyder at man, udover det pre-installerede iGO 8 Europakort, kan anvende en hvilken som helst navigationssoftware kompatibel med denne platform.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-06-13 09:58

Gruppen Navision er et bogføringsprogram, og det har INTET med navigation at gøre, så du må hellere finde en mere relevant gruppe at stille dit spårgsmål i.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 11-06-13 11:01

Citat
så du må hellere finde en mere relevant gruppe at stille dit spårgsmål i.

Ja de stave, læse og skrive egenskaber de kan være lidt svære at finde rundt i

Men du finder næppe noget gratis opdatering - de er jo ikke født igår dem der laver de programmer...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 12-06-13 07:29

det er ikke en opdatering men et program jeg skal bruge

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 17:41

Her har jeg hentet meget til min PDA med CE4 - kræver vist nok oprettelse af bruger, for se links til software.
http://gpsunderground.com/forum/