/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows live mail
Fra : Nul7
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 10-06-13 21:30

Jeg befinder mig i et sommerhus med fri internet.
Jeg er online, men hvorfor kan jeg ikke sende og modtage mail?
Jeg har "windows live mail". Den siger jeg er offline og spørger om jeg vil skifte til online, (selv om jeg er online) jeg svarer selvfølgelig ja indtil til flere gange.
Min hustru som har en gmail fungere upåklagelig.
Håber I kan hjælpe mig inden ferien slutter.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-06-13 21:58

jeg har haft og har stadig samme problem med min windows live mail. somme tider kan jeg ikke sende og modtage, så jeg har lagt min hotmail ind i foretrukne og henter og sender mail den vej. det fungerer perfekt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-06-13 01:06

Citat
Jeg er online
ja men sikkert ikke med samme udbyder som derhjemme og din mailkonto er sat op til din internet udbyders smtp, hvis du har mulighed for at logge på din mailkonto i browseren så kan du både sende og modtage, hvis det er en hotmailkonto så har jeg gættet forkert, den burde virke uanset hvilken udbyder du får internet fra
Citat
Min hustru som har en gmail fungere upåklagelig
hotmail eller Oulokk som det hedder nu og gmail sættes op med deres egne servere og det er sikkert derfor din kone kan læse og sende mail, eller/og fordi hun brug browseren til mail

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-06-13 13:40

jeg har både hotmail og stofanet mail

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 11-06-13 18:00

Mærkeligt! nu har jeg på en uforklarlig måde fået kontakt til mine mail.
Jeg kan konstatere at jeg pludselig er skiftet fra Google chrom til explore, så der bliver jeg til jeg kommer hjem.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nul7

Dato : 12-06-13 09:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål