/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
VW California
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 627 gange
300 point
Dato : 09-06-13 22:33

Jeg er brændt lidt varm på den dyt -men det er jo ikke en "almindelig" bil, så kan derfor ikke finde nogen som har eller har haft en.

Skal jeg tro sælger, er det jo verdens bedste bil at tage på camping i, det løs næsten som om at den kunne tage os op til månen

Har du haft en og hvad er din efaring?

Har du haft/har en tilsvarende camper hvorfor valgte du den og ikke en California?

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 300 point
Dato : 10-06-13 00:07

Citat
Skal jeg tro sælger, er det jo verdens bedste bil at tage på camping i, det løs næsten som om at
den kunne tage os op til månen

Hvis den kan det du har brug for
og du kan lide det den kan,.. opfylder den vel dine behov,

der er fordele og bagdele ved alt,.. også autocampere,

efter min mening er det en - 'sætte sig mellem to stole' - løsning,
sammenlignet med en 'rigtig' autocamper,

med en 'rigtig' autocamper, mener jeg en Peugeot / Fiat Dukato / Mercedes o.lign.
altså biler der er bygget til formålet,

til sammenligning er VW en 'skuffeløsning'
med en masse udtræk, stof og pressenning der måske ikke er så holdbart,
og hvad koster det at reparere,.. ?

til gengæld er VW sikkert mindre,.. når den er 'pakket sammen',
det kan naturligvis have sine fordele,

jeg har lejet en 'rigtig autocanper' et par gange,
det var en stor fornøjelse,.. lige til at holde ind til siden og spise / sove mm.
- altså ikke noget 'udtræk',.. tag der skal løftes osv. inden man kan foretage sig noget,

jeg gætter også på at det er lettere og billigere at finde udstyr,..
både nyt og brugt til en 'rigtig camper'

VW'en har jeg 'kun' set,.. det var efter min mening tilstrækkeligt,

men der kan jo være ting du vægter højere end
bedre comfort, finish, og følelsen og synet af en 'rigtig Autocamper,
så,.. det bliver vel en smagssag.

--------------------------------------------

--læg mærke til bølgerne på vandet,.... der løber meget vand i havet
inden den VW er pakket helt ud,... smart reklame,....
der er vist også afgået et par Færger i mellemtiden,

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-06-13 16:31

Hvis du, bliver ligesom ham her (smittende glad), så køb den!
http://www.youtube.com/watch?v=dkVYxb8r-sU

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 22-06-13 12:47

Tak for svaret EA_HS, det vil aldrig blive en rigtig camper da jeg ikke gider køre rundt i så stor en vogn - men jeg kunne godt tænke mig at find en lille ting, men det tager jo en krig at pakke den ud og det gider jeg ikke.