/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Pårørende til sclerose patienter
Fra : Jan4100
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 07-06-13 00:07

Jeg er gift med en dejlig kvinde, hvor hun fik dianoseret sclerose som 20 årig nu er min kone 52 år
og det er blevet været med de forskelige humør svininger. samt glemsomhed
Men er der nogen her som er i samme bås ?

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-13 08:00

Du kan også søge efter ligesindede på netdoktor.dk .

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 07-06-13 08:46

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-06-13 08:54

Velbekomme.

Det er også muligt, at du/i kan finde ligesindede på K10.dk , som er en side for syge mennesker, som er kommet i klemme i det sociale system.

På K10.dk er der links til mange love o.l., og i kan få råd og vejledning til kontakten til de sociale myndigheder.