/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Advokat hjælp
Fra : BirgerH
Vist : 856 gange
200 point
Dato : 30-05-13 07:33

Hej venner.
Vi har en ven der har alvorlig brug for super dygtig advokat hjælp i forbindrlse
med bodeling, salg af hus. Desværre er der også børn imellem .Det hele er ved at blive til en rigtig grim historie hvor modparten slet ikke vil samarbejde eller forstå tingenes tilstand. Vi bor på fyn.

Accepteret svar
Fra : Betty Boop

Modtaget 200 point
Dato : 30-05-13 09:09

Ved ikke om det er ok at skrive navner her inde, men jeg ville bruge

Kim Toxen-Worm
Algade 74
5750 Ringe

Tlf : 62 62 38 47

Kim@toxen.dk

http://www.toxen.dk/default.aspx?side=forside

Han er super dygtig, og jeg vil helst være den part der får fat i ham først

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 03-06-13 00:27

Efter som du den eneste der har reageret herinde. Kvittere jeg for svaret og der er taget kontakt.
På forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : BirgerH

Dato : 03-06-13 00:27

Tak for svaret Betty Boop.