/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder til "Jeg kender en engel i dig"
Fra : falconi1
Vist : 540 gange
115 point
Dato : 29-05-13 21:33

Er der nogen, som kan finde akkorderne til "Jeg kender en engel i dig" med Dodo and the Dodos??

Jeg har søgt længe på nettet uden held.

Mvh

Accepteret svar
Fra : Bridget

Modtaget 115 point
Dato : 11-06-13 00:30

Hej! Har forsøgt at stykke dem sammen:
2X Fis-dur Bmol7 H-dur Cis-dur Dis-mol H-dur
2X Fis-dur H-dur Cis-dur Dis-mol H-dur Fis-dur Bmol7 Dis-mol H-dur Gis-mol Cis-dur
2X Fis-dur Gis-mol7 Cis-dur 3X Dis-mol B-mol H-dur Cis-dur 2X Dis-dur B-dur C-mol Gis-dur
2X Fis-dur H-dur Cis-dur Dis-mol H-dur Fis-dur B-mol7 Dis-mol H-dur Gis-mol Cis-dur
2X Fis-dur G-mol7 Cis-dur 2X Dis-mol Bmol H-dur Cis-dur Dis-mol Bmol H-dur
2X Dis-dur B-dur C-mol Gis-dur Dis-mol Fis-dur H-dur 2X Dis-dur B-dur Cmol Gis-dur
2X Gis-dur B-mol7 Dis-dur 2X F-mol C-mol Cis-dur Dis-dur F-mol C-mol B-dur
3X F-dur C-dur D-mol B-dur
venlig hilsen Bridget

Godkendelse af svar
Fra : falconi1

Dato : 11-06-13 09:37

Tak for svaret Bridget. Jeg har desværre ikke mere end 40 points, men dem skal du i hvert fald have. Tusind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Bridget

Dato : 11-06-13 15:00

Hej! Selv tak - det ser lidt rodet ud, men jeg håber, det giver mening når man spiller dem...
Venlig hilsen Bridget ( godt nummer i øvrigt!)