/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HDD optager med Component udgang
Fra : olarsen
Vist : 869 gange
200 point
Dato : 29-05-13 18:35

Hej,

Jeg søger en Blue Ray afsp/HDD optager med dobbelt digitale tunere, og Component samt HDMI udgange, har prøvet LG HR925N, men den giver hvide pixels, hvis7når skærmen er sort (bruger et 10m HDMI kabel), lidt af en udfordring, men kan opgaven løses??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-05-13 19:00

Behøver HDMI kablet være så langt?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-05-13 19:33

Jeg har købt en Samsung BD-E9800 den virker perfekt, og så kan den gå på nettet via kabel eller trådløst.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-05-13 20:04

Bille1948, Ja det er et must
Bjarnebr, hvor sidder Component udgangen??

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 01-06-13 09:36
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 01-06-13 09:40
Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 01-06-13 09:40

JegErHer, beklager men jer kan kun se en Kompositudgang

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-13 21:32

Beklager har altid brug RGB navnet i stedet for Komponent netop grundet navnet ligger så tæt op af Komposit.

Tror kun det er LG som har disse, ellers no-name mærker (ikke kvalitet mærker)
og ja har samme erfaringer med LG, de har en masse udgange med billede kvaliteten er bare ikke god nok, altid et eller andet problem og deres Firmware er heller ikke for god.

Så den næste media boks, bliver en samle selv, som jeg ellers var gået væk fra grundet besværet med at få hastighed og bruger interface godt nok. Men har nu set/prøvet de fleste mærkevare med næsten alt i en, og de har alle ting som bare ikke er godt nok, og så kan man jo ikke rette det, så man kan på gør det selv.

Og CD/DVD/Blue-ray disks bliver bare ødelagt, så jeg kan bedst lide det Online alligevel

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 03-06-13 22:04

Tak for svaret JegErHer.

Har nu opgivet den løsning. Jeg er gået tilbage til min gamle Pioneer HDD optager, med Component/RGB udgang, dertil en Clint DC1 Set Top Box, ikke nogen elegant løsning, men lige netop brugbar, så må jeg vente med at købe Blue Ray film og nøjes med en digital tuner.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 04-06-13 13:59

Kender det, har også selv ledet længe efter den rigtige løsning, men intet jeg har fundet har været i orden, altid flere ting de bare er hoppet hen over eller sjusket sig igennem.

Så tilbage til det tunge design selv arbejde, så ved jeg da jeg kan rette de ting jeg ikke er tilfreds med. Og det bliver nok en Windows maskine da den vej igennem kan jeg får Netflex og andre Internet Service.