/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Din profil blev ikke åbnet korrekt
Fra : laikatøs
Vist : 818 gange
100 point
Dato : 24-05-13 19:43

Hvad gør jeg for at fjerne dette skilt, der ofte dukker op, især når jeg går ind på minne Favoritter på Den Blå Avis: Din profil blev ikke åbnet korrekt. Nogle funktioner er muligvis ikke tilgængelige.
Kontroller, at profilen eksisterer, og at du har tilladelse til at læse og skrive dens indhold.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-05-13 20:26

Er du logget ind i en anden browser - så log ud der først.
Ellers kan det være din browser der ikke virker på siden, min skaber sig som tosset = IE8

Alt virker med Crome.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-05-13 22:31

Jeg havde en overgang det samme problem med min Chrome. Boksen dukkede op hver gang jeg startede, men alting så ud til at fungere. Problemet løste sig ved den næste opdatering af chrome.
Af en eller anden grund havde jeg to udgaver af chrome.exe, en ny og en gammel. Det kunne tyde på at en opdatering var gået galt.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 25-05-13 08:55

Godmorgen Er ikke særlig kynding, så skal have meget vejledning. Bruger Internet Explore - kan man samtidig havde Google Crom ? er mest til Internet explore, men hvad vil ske, hvis istedet skulle bruge Google Crom- skal den anden så afinstalleres ? søger en del på den blå avis og andre oplysninger ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-05-13 09:35

Bruger begge, og har ingen problemer, der skal ikke af - installeres noget.
Crome er god til Guloggratis

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 25-05-13 16:40

Har downloaded google chrome og genstartet - skiltet popper stadig up, er der andre løsninger - hvis gerne meget udførligt beskrevet