/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apps'er til Iphone(4)
Fra : frieda
Vist : 552 gange
500 point
Dato : 20-05-13 21:13

Er, må jeg indrømme, blevet ret vild med apps'er til min Iphone 4.

Hvilke er jeres favoritter?

Alle typer, fra spil til hjælpeapps.

Er de gratis eller koster?

Evt. hvorfor den/de er så god(e)?

(Skal også nok skrive nogle af mine ind)

Kommentar
Fra : prio

Dato : 20-05-13 23:56

"Click a taxi"
https://itunes.apple.com/dk/app/click-a-taxi/id468086221?mt=8

Klik dig til en taxi, lige der, hvor du står
- og du kan følge den, medens du venter.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 21-05-13 00:04

112 app'en er nu også smart.

Hvis du ringer alarm, kan alarmcentralen se, hvor du ringer fra.
Det er jo ikke altid sikkert, at man selv kan opgive den nøjagtige adresse.

Man skal huske at åbne app'en og indtaste sit telefonnummer.

https://itunes.apple.com/dk/app/112-app/id624745173?mt=8

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-05-13 17:59

Gode forslag, men er der virkelig ikke andre appsomaner derude???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-13 18:03

Dr Radio
WeatherPro
TV 2 Trafik
Flightradar24

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-05-13 19:54

Nogle af mine favorit App:

Spil: Wordfeud - Quizbattle - Ruzzle - Yatzy

Andre: Akuthjælp - SweatDeal - Dagens App - Viber (ring gratis til andre med Viber uanset hvor i Verden de befinder sig - GRATIS App) - Pages (rediger tekster - koster 60 kr. mener jeg) - Dropbox - Lommelygte - Medicintjek - Citater - Hjem Is mfl.

Clou

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 21-05-13 20:33

Jeg spiller også Wordfeud og Mindfeud (prøv den, clou), der er reklamer på (ikke mange), hvis man som jeg spiller gratis.

Sunrise & Set er super for fotografer.
Der er mange vejr apps'er, men Weather HD og weather 2x, har synes jeg, de flotteste billeder.
Arla, Karolines ... er go for opskrifter og Madlog (koster) er go, hvis man spiser for meget.

Flere senere

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-13 21:03

=> Frieda: Weather HD, er det free udgaven eller den betalte udgave, du bruger?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-05-13 21:31

Du skal prøve Easy Park, det er et program der har sparet mig for mange penge. Du kan forlænge parkeringen hvis du bliver forsinket.Du betaler kun for tiden du står på parkeringspladsen.
alimak

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-05-13 21:52

Easy Park er da ret dyr at bruge :(