/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Samsung - Galaxy S WiFi 3.b
Fra : Dieter
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 19-05-13 14:06

Hej,
er der nogen interesseret i at købe nævnte ?

Den er kun 1 måned gammel og ikke blevet brugt. Kan ikke bruge den fordi jeg er har haft et uheld og er blevet hjerneskadet.

Den har kostet mig DKK 1245.-

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-05-13 14:45

Citat
Den er kun 1 måned gammel og ikke blevet brugt. Kan ikke bruge den fordi jeg er har haft et uheld og er blevet hjerneskadet.

Det er da tragisk - Er det noget der er sket inden for den seneste måned?

Citat

Hej,
jeg har været så letsindig at købe ovennævnte "maskine".
Det viser sig desværre at HELE indstalleringen " er så kompliceret for mig at jeg ikke kan greje den.
Med andre ord: Jeg har brug for en ret kompineret person der har mod på at hjælpe mig på en eller anden måde.
Mon der er en på KanDu der er villig til det?
Citat
Indsæt dit citat her

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 19-05-13 15:00

Citat
Det er da tragisk - Er det noget der er sket inden for den seneste måned?

Det påstår Dieter jo heller ikke!

Men han er vel bare kommet til den konklusion, at han ikke evner at bruge sin Samsung.

I øvrigt, Dieter, må du finde et andet sted at sælge din mobil
- ikke annoncer på Kandu, tak! - på nær dem, man betaler for.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-05-13 17:39

Jeg kom til skade og på sygehuset den 25-04-2013