/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bedste brænder program 2013?
Fra : lillelyst
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 18-05-13 19:36

Nogen der ved om der er lavet nogle test fornydeligt?
Er købeprogrammerne mere sikker data-mæssigt set end gratis versionerne?
Jeg kunne godt tænke mig et program der kun finder de nye tilkomne filer siden sidste backup og brænder dem fremfor de programmer som scanner og brænder hele DVD-rommens indhold om igen.
Mener jeg engang har forsøgt mig med Nero men at det ikke fungerede med at den kun fandt de nye tilkomne filer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-13 21:15

Ghost og Acronis kan det du vil.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-13 21:20

Lillelyst det er fordi du blander 2 ting sammen, en ting er et stabilt og nemt samt kraftigt brænder program, en anden ting er et Backup Program med "historik" altså hvad har "det" allerede lavet backup af.

Ingen der virkelig er glad for sine data/filer bruger CD/DVD mere til backup, det er både for usikkert og dyrt.
Et godt backup program gemmer dine backups 2 steder, eks. 1. lokalt på en USB harddisk og 2. på Internettet (krypteret med din kode)
Eller 1. lokalt på en USB harddisk og 2. på din anden lokale maskine eller NAS disk.

PS. Nero er et godt brænder program men er dårlig til backup

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 19-05-13 22:29

Jeg vil også sige at tiden er løbet fra DVD/CD kopier.

En USB-harddisk eller lign. + det magiske ord "synkronisering".

Jeg bruger Allway Sync - det virker - (har ikke prøvet andet). Det kan flytte nye filer det sted hen man ønsker.

Når man nu er i gang med synkronisering - så synkroniser favorits på tværs af platforme - f.eks. til Dropbox.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 21-05-13 20:35

Ok takker jer for svarene.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 21-05-13 20:35

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 21-05-13 21:32

Du er velkommen