/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
jeg har købt en dims, D-Link
Fra : alan57
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 14-05-13 19:33

Jeg skal bruge den så jeg kan se Netflex på mit tv dvs: film i døgn drift.
Den har 4 stk Lan 1-4 indgange plus et internet indgang.
Er det noget jeg kan bruge til det? eller er der en anden der skal bruges?.
Alan Berg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-05-13 19:38

NOPE, du får hvad du betaler for og intet andet.
ISÆR hvis den skal igennem den RUOTER der fulgte med dit internet = BETAL ved kasse et 2 3 4 osv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-05-13 19:40

Eller bare hack dig til det du vil se = billigere bare at købe sig adgang og SÅ RIPPE KANALERNE

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 15-05-13 07:28

til mig-selv.
Som skrevet har jeg købt noget der hedder en D-link som jeg så vil bruge til at sætte sammen med min internet så hvidt jeg ved kan jeg så se netflex film på mit store tv, efter hvad jeg fik at vide skulle denne D-link sende signalet gennem luften fra min pc så jeg slap for at skulle have en ledning fra pc til mit tv eller er der noget jeg har misforstået?
Hvis jeg har misforstået noget kan i så fortælle mig hvad det er?
alan57

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 15-05-13 08:57

Hvis du vil gøre dig noget håb om at få et fornuftigt svar skal du fortælle præcist hvad den d-link dims er . modelnr osv. Du skal også fortælle hvilket udstyr du i øvrigt har . modem router osv.

Umiddelbart vil jeg gætte på at du har købt en router med indbygget WIFI accespunkt.
Ham der har prakket dig den på , har nok ikke vist,hvad han talte om, eller bare været en kynisk sælger.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 15-05-13 09:30

Tak for svaret transor.
Jeg er bange for at du har ret, så jeg starter forfra ved at købe en ledning HDMI, 5 M som jeg vil sætte ind bag i tv,et og ind bag i pc,en og så må jeg se om det kan komme til at køre på den måde så jeg måske kan se Netflex på tv,et.
alan57