/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gratis program, som outlook
Fra : GizmoPro
Vist : 812 gange
50 point
Dato : 09-05-13 08:47

jeg søger et program som er lige så godt og nemt som outlook (mail), det ville være dejligt hvis man kan finde et gratis et, nogen som kender et rigtig godt

Kommentar
Fra : GizmoPro

Dato : 09-05-13 08:50
Kommentar
Fra : peque

Dato : 09-05-13 08:56

tja - uden det skal lyde frækt - men free email program giver en masse forskellige muligheder - hvor af en af disse var denne :
http://email.about.com/od/windowsemailclients/tp/free_email_prog.htm

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-05-13 09:26
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-13 11:14

Windows Live Mail er helt fint og GRATIS,
Thunderbird er os ganske fint, og det kan tilpasses med plugin's...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-05-13 12:43

Citat
Der er jo også muligheden OUTLOOK som er kommet til istedet for/sammen med Hotmail

Det bør selvfølgelig nævnes at den også er gratis...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-05-13 12:47

Evolution er simpelhen den bedste på en Linux computer, den findes også til Windows men jeg har desværre ikke prøvet om den er magen til Linux versionen, du kan prøve det koster ingenting og du kan afinstallere igen hvis det ikke er noget for dig:
http://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/E-mail-Clients/Evolution-for-Windows.shtml

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-05-13 13:23

Citat
jeg søger et program som er lige så godt og nemt som outlook (mail)

tja... dem findes der efterhånden mange af,
bruger selv yahoo mail til tvivlsomme tilmeldinger hvor der kan forventes spam mm.
http://dk.mail.yahoo.com/

og denne til samme,.. SPAM,.. varer kun 1 time pr. adresse, (laver ny hver gang)
https://www.guerrillamail.com/

ellers googles Gmail.com
og live.dk (nu HOTMAIL) ... til alm. daglig brug

fordelen ved Gmail og Live mail
er at de kan bruges uanset hvor du befinder dig, incl. i udlandet
på en netcafé .. osv................... altså på hvilken som helst computer,
eksempelvis bibliotekets, hvis der er problemer med din egen PC

de er alle nemme, ..............

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-05-13 13:57

Jeg ser der er en del browser baserede forslag, men hvis man lige læser GizmoPro's oplæg, så skal programmet ligne Outlook, altså skal det være et offline E-mail client program, hvor man ikke behøver at koble op og logge ind via sin browser. Altså kontoen sættes op i programmet, og ikke i en browser.
Så er det lige jeg spørger, hvor mange af de foreslåede opfylder dette krav/ønske.
Det konverterede Hotmail til Outlook er vel stadig browser baseret, som hotmail var det?
Yahoo, Youbee, er vel også stadig browser baserede?
Windows Live-mail er, hvis jeg husker rigtig en rigtig E-mail client, altså et offline program, som kan håndtere flere konti samtidig.
Skal der også være en kalender funktion, som i Outlook?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-05-13 14:06

Citat
hvis man lige læser GizmoPro's oplæg

Det er altid spændende når en spørgers indlæg begynder at blive tolket af andre end spørgeren selv...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-13 14:06

Windows Live Mail er et program og Thunderbird som GizmoPro selv har kig på, er os et program.
Men de ligner jo nok ikke Outlook!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-05-13 14:24

Det her er godt nok ikke gratis, men ligner umiddelbart Outlook meget. Der er en 30 dages prøveversion tilgængelig.
http://www.pimero.com/en/features_calendar.php
68 dollars (ca. 400 Kr.) for standard versionen er jo også en del. men stadig kun det halve af hvad Microsoft Outlook koster.
Microsoft Outlook 2013 874 Kr.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-05-13 14:26

Citat
marken84
, Tjahh det kan jo være nødvendig, når spørgsmålet ikke er særlig specifik.

Kommentar
Fra : Klaudi