/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Glucosamin
Fra : susss
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 08-05-13 11:05

Hvor køber man det henne billigst ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-05-13 11:44
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-05-13 11:47
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-05-13 16:38

Du får ikke længere tilskud på denne heste medicin,
den er meget dyr på danske apoteker, men koster kun det halve syd for grænsen.

Vi køber den på Radhaus apoteket i Flensborg, husk at købe med Selen der fremmer virkningen,
da den har en evne til at gendanne brusk i slidte led, har den hjulpet både min kone og jeg...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-05-13 16:48

Og pas på med at købe den i grænse butikker, der findes mange varianter,
køber du den hos Fleggaard, må du tage to piller om dagen, fordi indholdet er for ringe,
den rigtige, fra dyre danske apoteker og ikke så dyre tyske, må du kun tage én af om dagen...

NB: Vi tager også avosol, som vi hidtil kun har kunnet købe dyrt i Danmark,
vi efterlyser et tilsvarende produkt med de langt billigere tyske priser?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 08-05-13 17:14

Det var nu ikke til hesten jeg skulle bruge det ..det var til mig selv har sidst købt det på tysk apotek..men nogen siger jo at man bare skal købe de billigste..men der skal jo nogen gange flere piller til plus at der er mindre mg i sulfat eller hvad det nu hedder...