/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Selvstændig, fjernundervisning og SVU?
Fra : NickM
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 06-05-13 10:46

Hej...

Jeg har kigget lidt på at videreuddanne mig, jeg har pt en 10.kl udv. og en ældre erhvervudd. indenfor søfart.
men nu er det sådan at jeg lige om lidt gerne vil starte selvstændigt op og i samme dur videreuddanne mig med en gymnasiel grund udd. men jeg kan ikke helt finde ud af om jeg kan og hvor meget jeg kan få samt om jeg kan få noget hvis jeg tager det som enten fjernundervisning eller flex??
grunden til dette er fordi jeg jo så starter selvstændigt og bliver nød til at tilrettelægge min egen studietimer samt jeg står som enlig forsørger med 3 børn og hus...så tingene skal jo kunne hænge sammen..
men kan jeg dette og jeg ved det kræver at være i arb. hvis man skal have SVU og har set forskellige steder at man godt kan være selvstændig og modtage SVU, men også når man som jeg vil tage en 2 års udd. på fjern eller flex? og er det nogen krav ellers synes det er lidt en jungle og finde rundt i??

mvh og tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-05-13 12:13

Så er det jo heldigt at hjælpen er lige ved hånden...

http://www.ug.dk/uddannelser.aspx