/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Hvor bliver varen sendt fra ????
Fra : viskinge
Vist : 2012 gange
200 point
Dato : 02-05-13 21:47

Har været ved at kigge på noget fra "kostumer til voksne.com"

Kan ikke finde ud af hvor det bliver sendt fra. Det er jo ret vigtigt, da man hurtigt kan blive bonnet for div gebyrer vedr. import.

Kan du finde ud af det hører jeg gerne.

MVH

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-05-13 22:02
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-05-13 22:41

Serveren ligger i Amerika. Registrator af domæne er skjult, så det kan ikke slås op, hvem der ejer hjemmesiden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-05-13 23:14

Gad vide om den er lukket af Danmark, siden er oppe men jeg kan ikke komme ind på den.
http://kostumertilvoksne.com/

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 03-05-13 01:00
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-05-13 01:57
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-05-13 08:29

Hvad er problemet?

Citat
Aftaler med Kostumertilvoksne.com indgås på dansk. Når du handler kjoler på Kostumertilvoksne.com hjemmeside gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. Primært købeloven og forbrugeraftaleloven.

Du får vel en endelig pris inden du siger ja til købet...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-05-13 08:53

Citat
Hvad er problemet?

At ejeren skjuler sig, tvivler på at du kan få noget som helst dækket/ garanti
Citat
Aftaler med Kostumertilvoksne.com indgås på dansk. Når du handler kjoler på Kostumertilvoksne.com hjemmeside gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. Primært købeloven og forbrugeraftaleloven.

Hvis man ikke kan finde sidens ejer hvad nytter ovenstående tekst så, den eneste mulighed for erstatning er at du bruger kort til betaling.
Der har/ er snesevis af de sider, de lukker for bare at genopstå med et andet navn, og som regel kun med snyd og bedrag som kendetegn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-05-13 12:54

Hele siden er jo blot en "google"oversættelse

Citat
medmindre defekt ved at producentens garanti..

Citat
Vi kan forsikre alle dine køb skræddersyet kostumer

Citat
Registrering at være medlem vil kun tage få minutter

Citat
Hvis ikke kvalitet problem såvel som Inden for 10 dage

Og sådan bliver det ved

Det er garanteret et asiatisk firma

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-05-13 12:56

Dansk lov og ret kan du glemme alt om....

De har ikke dansk cvr.

Adressen er lufthavnen på Bornholm Sikkert det eneste de umiddelbart kunne finde som leveringsadresse

Kommentar
Fra : next

Dato : 03-05-13 19:59

hehehheheh er det den her du mener?

http://www.billigakostymer.com/

Kommentar
Fra : next

Dato : 03-05-13 20:10

Jeg kan fortælle hvad det går ud på, men synes ikke helt jeg fortjener points.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-05-13 20:21

Prøvede at e-maile firmaet, og de svarede.

Varene bliver sendt fra Kina.

Det vil sige:
Kostume Kr. 213,00
Porto Kr. 120,00
ialt Kr. 333,00
Hertil lægges 25% moms (83,25) ialt 416,25
Så kommer der lige et importgebyr på Kr. 160,00

Så ialt kommer kostumet til at koste Kr. 576,25 (hvis jeg ellers regner rigtigt)

Så begynder det billige at forsvinde

Jeg finder et andet sted, at handle.

MVH

Kommentar
Fra : next

Dato : 03-05-13 21:11

Giv mig lige den mail adresse?