/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmen: Priest
Fra : Blondutte
Vist : 877 gange
100 point
Dato : 29-04-13 16:41

Nogen som ved hvor filmen Priest kan skaffes.?
Filmen er instrueret af Antonia Bird og er fra 1994.
Medvirkende er bla. Linus Roache.
Filmen handler om en katolsk præst, som får arbejde i en vistnok irsk provins.
Filmen skal være med danske undertekster.
Jeg har ledt ALLEVEGNE..... ;-/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-04-13 16:59
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-04-13 17:01

Hov,..
undskyld,... det er jo KANDU.dk

så er det vist ikke helt lovligt,... se venligst bort fra ovenstående link.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 17:04

Ok, pyt skidt, der var heller ikke danske undertekster på det link du sendte, men ellers tak

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-04-13 17:05

hvis du har penge nok,.. burde du kunne købe den her :
http://www.dvdoo.dk/dvd-film/priest_134371.php?gclid=CKrJ1vSS8LYCFSF7cAodXjsARg

pris 44.95 kr.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-04-13 17:08

Citat
Ok, pyt skidt, der var heller ikke danske undertekster på det link du sendte, men ellers tak

nå,.. jamen det er der så på næste link,...

Citat
Undertekster   DANSK, NORSK, SVENSK, FINSK, ENGELSK, ITALIENSK, TYRKISK, TYSK, ENGELSK FOR HØREHÆMMEDE

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 17:08

Det er jo ikke den samme film... EA_HS..

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 17:10

http://www.amazon.co.uk/PRIEST-IMPORT/dp/B002VQ9GGK/ref=sr_1_3?s=dvd&ie=UTF8&qid=1367248085&sr=1-3&keywords=Priest

Der står intet nævnt om undertekster, men det er en region 2, så muligvis...

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 17:18

Ja IceCap, det er DEN film jeg efterlyser, men med danske undertekster

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-04-13 17:20

Citat
Det er jo ikke den samme film... EA_HS..

nææ,.. troede ikke der var så mange præster,
troede nærmest det var en uddøende race,..

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 17:22

Joooooo men nu er filmen fra 1994, så mon ikke der var flere præster dengang.?

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 17:35

Hehehe, du havde for travlt til at læse det som der blev skrevet... [YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=rqHsXSG6A0U[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 17:38

https://www.youtube.com/watch?v=rqHsXSG6A0U

Hvad skal man med Tubeknappen, hvis det ser ud som ovenfor? EA_HS - og jeg havde for travlt til at skrive hvem jeg mente, hahaha.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 17:43

Men Blondutte, har du tjekket om du kan se den ved en af de mange streamingtjenester? Jeg bruger dem ikke, da jeg ikke har flatrate internet.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 17:55

Jeg har kikket på linket til Youtube, og ja det er den film,
Jeg er heller ikke tilmeldt nogen streaming tjeneste, men Lovefilm, og der har de ikke filmen, ej heller en masse dvd bikse hvor de sælger dvd film.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 18:02

Du kan få en gratis prøvemåned hos Netflix pt. det KAN DU ligeså godt prøve, det siges at være godt. Ja, jeg satte traileren ind når nu det var den film vi talte om.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 18:06

Ja det må jeg så PRØVE, men lover ikke at det vil lykkes, er jo blondine ser du

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-04-13 18:13

Hey, du fik dig da registreret herinde, og sikkert mange andre steder. Lad nu være med at spille blondinekortet, dutte!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 18:33
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 18:37

NB: kan du ikke hente filmen, så installer dette program og kopier links, de går automatisk over i programmet, husk at se efter hvad du SKAL fjerne X ced når du installerer det.
(Nu du er BLONDINE)
http://www.mipony.net/

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 29-04-13 19:13

Det er da lidt for viderekommende er det ikke?
Kan man ikke BARE finde filmen på en dvd? Eller er jeg bare håbløst gammeldags?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 30-04-13 07:42

1992! Dengang kom filmene VHS. Da den ikke er videre kendt, er der tvivlsomt, at den er genudgivet på DVD med danske undertekster.
PS. Jeg har skrevet til Amazon om de manglende oplysninger om undertekster, men de er vel ligeglade.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 30-04-13 07:45

Hvis underteksterne findes på engelsk, tager det kun en lille uge at oversætte dem.

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 30-04-13 08:16

Tak til Thomas CSR....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 09:09

Citat
Hvis underteksterne findes på engelsk, tager det kun en lille uge at oversætte dem

Ja det kan tage sin tid, har pt: 10 stk´s jeg roder rundt med og jeg startede ved Juletid.
Det tager Google et par sekunder at oversætte, men du får det værste Danske sprog jeg har oplevet,
da deres program ikke lige frem kan tænke sig til hvordan man vil udtale det normalt.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 30-04-13 09:16

Jeg har i tidens løb oversat omkring 90 tekster og jeg synes nu, at google er en hjæp, selv om der skal flyttes rundt på en hulens masse ordstillinger. Der kommer nu også nogen ret sjove ting ud af google :).
Man skal i hvert fald have de engelske tekster at holde sig til hele vejen igennem. Men det kan lade sig gøre.
Hvis nogen går igang med projektet, så forbered jer på usigelig ærgelse, når filmen så dukker op i forretningerne med danske tekster (Tom Jones 1963 og Belle de jour og et par stykker til).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 10:22

Jeg bruger bare Notepad, skulle jeg bruge en Google oversætning så havde jeg mere svært ved at skulle oversætte da det meste skulle flyttes rundt på alligevel > som du selv er inde på.
Man kunne også bruge Subtitle Edit hvor man har begge tekster liggende på engang, men for mit vedkommende er det fra begyndelsen - dog skal jeg til tider hente et eller flere NYE ord på Google, som jeg ikke lærte i skolen i 60`rne, men sådan er der jo så meget.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 30-04-13 18:07

Jeg bruger Subtitles Workshop, men kun til at justere tiderne med. Ellers bruger jeg Word, for det er lettere at trække ordene rundt der. Og så må jeg indrømme, at jeg har investeret i Gyldendals Engelsk/dansk på CD. Det letter arbejdet.
En anden ting: Bruger man Google translate skal man erstatte alle "->" med "-->"
Af en eller anden grund ader den det ene "-"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-04-13 18:18

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 09-06-13 08:35

Skulle dette spørgzmål kkke lukkez nu.?

Kommentar
Fra : Blondutte

Dato : 09-06-13 08:45

hej Thomas.
Joo du har nok ret, det burde jeg vel, men jeg ved ikke hvordan man gør,,

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 10-06-13 16:02

Lige under det svar, du accepterer, er der en "Accepter svaret".
Ellers har du mulighed for at annullere spørgsmålet, men jeg husker ikke lige hvor (jeg har ikke selv åbne spørgsmål for tiden, og det er kun spørgsmålsstilleren, der kan se de pågældende "knapper).