/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
tv-out
Fra : simon123456789
Vist : 332 gange
60 point
Dato : 08-06-03 15:17

hej

jeg har lige fået en ny computer med GF 4 grafik kort i.

der er tv-out i grafik-kortet sådan man kan bruge fjernsynet som skærm, og nu vil jeg gerne vide hvordan jeg får lyd over på fjensynet.

håber der er nogle der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 08-06-03 15:48

Hej Simon,

For at få lyd over fjernsynet er du nød til at bruge et audio kabel. Kablet skal fra din audio udgang til audio ingang på fjernsynet. Eventuelt via et skart stik...

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 11-06-03 19:21

hej

hvor sidder der en audio udgang????
eller skal jeg bruge højtaler stikket????
kan du ikke forklare lidt mere om hvordan man gør??????

hilsen simon

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 13-06-03 22:08

Hej,

Jeg bruger mit video redigerings kort der har jeg TV ind og ud. På mit lyd kort har jeg en højtaler udgang og en audio ind og udgang. Du kan prøve via din højtaler udgang med et langt kabel til fjernsynet. For at kunne tilslutte kablet rigtigt på fjernsynet har du brug for et rødt og et hvidt tulipan stik eller scart stik.
Mvh,

Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 14-06-03 12:31

Hej Simon,

Jeg håber at det kan bruges. Jeg har her et par billeder så du kan se hvordan kablerne/ stikne ser ud.
Send mig en M@il så skal jeg sende billederne, for det kan sig ikke lade sig gøre i kandu.
hruttel@anwb.nl

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : johanvts

Dato : 24-06-03 00:02

Hej Simon

Du skal bruge et kable der han i den en ende en minijack han og i den anden ende en højrer og en venstre phono han. Minijack han passer til dit lydkort og phono udgangende passer til scartomformeren. Du kan bare henvende dig i nærmest elektronic forretning med overstående oplysninger, så kan de sikkert hjælpe dig.