/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Apple Airport Express - nem opsætning??
Fra : claire
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 27-04-13 23:07

http://www.appleairplay.dk/opsaetning-af-airport-express/#comment-734

jeg har brugt ovenstående guide til Apple Airport Express, på Macbook OS X 10.8.3. Men det sker ingenting, Airport lyser stadig “orange”. Jeg har prøve opsætning med Iphone og Ipad, og der sker stadig ikke noget. Jeg har Yousee som net udbyder med netgear router.

jeg har reaset airporten en par gange, for at starte forfra, men uden held.

Jeg skal bruge airport til at streame musik til Beosound 1, jeg går ud fra at jeg ikke skal oprettet nyt trådløs netværk, men blot koble Airport på mit eksisterende trådløs netværk?

what to do??

På forhånd tak
Claire

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 28-04-13 12:16

Hej Claire
Ja, det kan godt drille, selvom det er forsøgt gjort nemt.
Hvad mener du med, at der intet sker?
Jeg kan forstå, at den lyser orange, hvilket er tegn på et eller flere problemer. Det er korrekt, at den skal sættes til Brofunktion, når du har en anden router, som uddeler IP-adresser til den indre del af netværket (LAN).
Hvor bor du? Mod beskeden honorering kunne det være, du kunne hjælpes?
Skærmdeling med TeamViewer er en anden mulighed.
Vh Jens