/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Høretelefoner
Fra : Dieter
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 15-04-13 17:51

Ønskes:
Tip til gode trådløse høretelefoner

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-04-13 18:03

Det kommer i høj grad an på hvor meget de må koste, et godt sæt koster let 1000,- Der er stor forskel på hvordan de sidder på folks hoved, så du bliver nødt til at gå ud og prøve.
Jeg kan generelt godt lide Sennheiser, f.eks:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hovedtelefoner/sennheiser_rs170_tradlos-hovedtelefon.htm

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 15-04-13 18:35

Har selv en Sennheiser dog ikke trådløst.
Tænkte på Jabra. Men kender ikke denne type

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-13 21:40

Jeg har dette headset:
http://www.edbpriser.dk/pc-headset/deltaco-hl-w105-id-6675901.aspx
Det har for mig en rigtig flot lyd til musik.
Jeg bruger også sættet til Skype hvor lyd er klar og tydelig og modparten tydeligt kan høre mig.
Microfonen vippes bare op langs bøjlen og så er den ude af drift.
Er den løbet tør for strøm kan den stadig bruges med USB kabel som også lader den op.
Lydstyrke stilles på den ene "hørebøf"

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 16-04-13 00:32

Kender ikke Jabra, men de ser interessante ud.