/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til at finde cd-box billig
Fra : Cthemacman
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 05-04-13 23:38

Okay jeg håber i kan hjælpe. Har søgt i evigheder efter et sted hvor jeg kan købe den her cd box jeg leder efter billigt. Har prøvet både amazon eBay og mange andre sider. Men ser i vær gang jeg finder den billig er varen uden for Europa og da den koster over 80 kr kommer der importgebyr og moms oveni når den skal til Danmark og så er den ikke billig mere.

Det jeg leder efter er: Michael jackson the ultimate collection.

Den fåes i denne sorte udgave http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5a/Ultimate_Collection_UK.jpg

Og denne hvide udgave http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5d/MichaelJacksonUltimateCollection.jpg

Jeg søger den hvide.

I USA fåes den fra ca. 180 dkr. Op til 300 dkr. I dk fåes den til 480-500 og over. Så mit spørgsmål er. Kan nogle finde den hvide udgave til en ok pris og som er i Europa så der ik kommer alle mulige udgifter på udover fragten?

Håner i kan hjælpe.

Hilsen Cthemacman

Kommentar
Fra : poten

Dato : 05-04-13 23:45

Der søger skal finde...

Spørgsmål
- Ubesvarede   4
- Besvarede   1
- Annullerede   7
- Slettede   0
Ialt   12

i øvrigt en elendig statistik...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-04-13 23:51

Tilsyneladende ikke en person der bliver klogere med tiden...

Citat
Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 05-07-12 11:50
ikke for noget. men hvorfor skal vi nu til at tale om gamle indlæg og gamle dage. kan vi ikke bare holde os til emnet

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 05-04-13 23:56

Inden i begynder at hugge hovedet af mig. Så er det fordi jeg ikke er ultra hardcore til at bruge det her. Ved ik hvordan man lukker spørgsmål og sådan. Prøver ligesom ik være en nedern person så slap lige af

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 08:16
Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 06-04-13 08:26

Jo tak for det. men jeg vil gerne købe den og ikke låne den. Og den skal være by gider ik købe den brugt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-13 08:31

Du kan da fjerne drm på den, så er den ny og ubrugt

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-04-13 08:33

Citat
Inden i begynder at hugge hovedet af mig. Så er det fordi jeg ikke er ultra hardcore til at bruge det her. Ved ik hvordan man lukker spørgsmål og sådan. Prøver ligesom ik være en nedern person så slap lige af

Du gider åbenbart heller ikke lige sætte dig ind i hvordan systemet virker her:

http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-04-13 08:33
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-04-13 08:45
Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 06-04-13 09:03

Har prøvet på imusic og Cdon. På imusic og cdon har de kun den sorte udgave de er desuden også rimelig dyre de to sider

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-04-13 10:57

Citat
Har prøvet på imusic og Cdon. På imusic og cdon har de kun den sorte udgave de er desuden også rimelig dyre de to sider

hvis du vil have CD'erne må du jo betale prisen - der kattenrivemig ikke nogen der forærer noget væk - ikke engang dig selv