/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GendaNNE SMS'ER
Fra : jokajula
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 04-04-13 05:16

Hejsa.
Jeg har en HTC DESIRE mobil telefon.
Jeg er kommet til ved et uheld at slette nogle sms'er.

Kan jeg gendanne dem

Med venlig hilsen

JOKAJULA

Kommentar
Fra : Melle93

Dato : 04-04-13 09:16

Det er generelt ret svært at gendanne sms'er der er blevet slettet.
Der findes nogle firmaer, hvor man kan sende sin mobil ind, og så gendanner de sms'er for dig. Men dette kan kun lade sig gøre hvis ikke en specifik del af telefonens hukommelse er blevet slettet, så det er derfor ikke sikkert, og desuden er det ret dyrt.
Nogle android telefoner gemmer beskeder på deres sim-kort, så hvis du er heldig kan du måske finde de gamle beskeder via en sim-læser.

Der er en app der hedder "SMS Backup" så vidt jeg ved. Jeg er ikke sikker på at den kan gendanne dem du allerede har slettet, og er heller ikke helt 100 på hvordan den virker, men det er noget med, at man kan sende sine sms'er som backup til sin gmail. Måske var det et kig værd?

Jeg tror desværre ikke at du skal have for store forventninger, men måske er der en anden bruger herinde der har en mirakel-løsning. - Held og lykke i hvert fald :)

Kommentar
Fra : jokajula

Dato : 04-04-13 09:43

Hejsa.
Tak for dit svar
Jeg har kigget i min brugervejledning, ser måske en mulighed der. Skal have en IT nørd tl at hjælpe mig så det ike går galt.
Noget med at gendanne til fabriks indstillinger,

Med venlg hilsen

JOKAJULA

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-04-13 10:23

Citat
Noget med at gendanne til fabriks indstillinger

Hvis du gør det, er din tlf, som dag ét da du købte den.... ingen sms'er så lad være med det.

Jeg tror heller ikke du kan få sms'er gendannet - desværre - men ved det ikke med sikkerhed.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-04-13 11:11

du får ikke dine sms-er tilbage ved at gendanne fabriksindstillinger. det er kun telefonens indstillinger der ændres her.
jeg har en nokia n8, og den smider automatisk alle mine beskeder over på pcen når jeg åbner nokia pc suite. på den måde har man altid backup af det der ligger på telefonen.