/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
finde data på google-konto !
Fra : hovsada
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 04-04-13 00:19

har indleveret min mobiltlf til rep. og købte dagen efter en anden ( samsung galaxy S3)
...jeg bad sælgeren om at gemme oplysninger( billeder og tlfnumre ) han sagde at numrene blev lagt over på simkortet og at øvrige oplysninger blev lagt på min google-konto.
Hvordan får jeg dem nu lagt ind i min nye tlf og hvodan finden jeg dem ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-04-13 01:49

Du logger ind på din Google konto på telefonen med din Gmail adresse, det skal du i øvrigt gøre for at bruge telefonen og henter Google drev i play butikken
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.docs&feature
så det bare at finde filerne som sælgeren siger er overført til Google drive

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-13 01:53

Citat
så det bare at finde filerne
altså når drev på telefonen er synkroniseret med online drevet
http://support.google.com/drive/bin/answer.py?hl=da&answer=2374992
du skal måske i Indstillinger, Personlig, Konti og synkronisering på telefonen og sætte markering ved at Drev skal synkronisere, enten automatisk eller manuel når du vil opdatere

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 07-04-13 23:50

Tak for svaret o.v.n..problemet er løst !