/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Oprettelse af falsk identitet på Paypal?
Fra : SaxoSuper
Vist : 498 gange
10 point
Dato : 02-04-13 12:20

Hej alle, hvad sker der hvis man opretter sig under falskt navn på paypal?
Tak på forhånd

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-04-13 12:26

Dersker ikke andet end at man hverken kan betale eller modtage penge.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-04-13 15:55

Sæt dit land og sprog til dansk, og tryk "Kom I Gang" i kolonnen "PayPal Til Dig"
Udfyld alle felter der ikke er valgfri (Navnet skal stemme med navnet på bankkontoen der hæves fra for at i banken, senere.)
Tryk "Accepter og opret konto" i bunden og "Gå til min konto" på næste side.

Færdig! Du har nu en gratis PayPal konto. Din adresse kan uden problemer være falsk, dog skal dit navn være det samme som ejeren af den bankkonto der skal hæves penge fra, når de skal over på PayPal. Derefter kan du lave navnet på PayPal om igen (til et falsk), inden du betaler til NextGen. På den måde kan vi aldrig vide om navnet er korrekt - og vi er med garanti 100% totalt ligeglade
http://www.guidebasen.dk/index.php/computer-og-it-guides/online-eller-internet-guides/31-sadan-laver-du-en-paypal-konto

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-04-13 17:10

Skal du ind og forsøge svindel

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 02-04-13 19:26

jeg har alligevel fået Paypal mails jeg ikke kender noget til.
Tror det var et par ure i USA til 149 kr stykket.
men jeg er aldrig blevet trukket på min konto.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 03-04-13 18:27

Du kan jo spørge dem ad :
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/helpscr?cmd=_help&t=escalateTab

så er du sikker på at få et korrekt svar,
og undgå evt. straf for dokumentfalsk...