/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
CQ61
Fra : vogn7
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 29-03-13 19:31

Hvor findewr jeg en ny disk til min computer??????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-03-13 19:34

Mange steder.

Kommentar
Fra : vogn7

Dato : 29-03-13 19:38

Super svar Bille1948

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-13 19:46

Det Bille1948 mener er, at det lige kommer an på hvad din computer er for en.
www.edbpriser.dk
Ps. Husk lige at det ikke er bare lige at flytte det hele over til den nye harddisk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-03-13 19:47

Mit svar er på niveau med dit spørgsmål

Kommentar
Fra : vogn7

Dato : 29-03-13 19:49

Det er en compaq, men nu når den er stået af skal der jo en ny til. og det er en CQ61

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-03-13 19:55

http://alatest.dk/anmeldelser/baerbare-pcere/compaq-presario-cq61/po3-89706913,30/#details
Du kan bruge en 2,5" 500 GB men jeg kan ikke se om det er en PATA eller SATA

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-03-13 23:36

@Eyvind: fra dit eget link--> Serial ATA

Altså skal der bruges en S-ATA disk af en eller anden kapacitet, f.eks 500 GB i størrelsen 2,5"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-13 10:51

Ok - men der stod også meget på den side.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 31-03-13 00:55

du kan prøve http://www.edbpriser.dk der plejer jeg selv at søge når jeg skal bruge en ny disk eller andre ting til min pc.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 31-03-13 01:10

Vælg hardware og derefter harddisk. Herefter kan du vælge "Alle filtre". Herefter vælger du "Intern harddisk under "harddisktype, og under formfaktor vælger du "2,5"", Under "Tilslutning" hedder SATA Seriel ATA og her sætter du "flueben" udfor dem du vil have. Under de øvrige punkter behøver du ikke at vælge noget. Herefter klikker du på "søg". Herefter kommer der en liste over en masse diske, og finder du en som kunne friste klikker du på "gå til produkt". Her kan du læse mere om disken, og der er en liste over butikker, bude fysiske butikker og internet butikker, hvor den kan købes. Der er naturligvis også priser på alle diskene.

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 04-04-13 13:18

Hej.
Du kan lave et opslag på din bærbar computer model herinde og se hvilket hardware som passer præcis til den.

http://produkt-guiden.dk

Find nemt kompatible ram, tastatur, harddiske osv.

Dbh.
Mads