/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bmw 525 E34, 91
Fra : larshans
Vist : 405 gange
100 point
Dato : 28-03-13 17:42

Hej, mit batteri backup til olieskift mm, hvor finder jeg det (virker ikke mere) + min lydalarm til kontrolpanel virker heller ikke, nogle gode ideer, har haft "klumpen" med speedometer/omdrejningstæller næsten skilt helt af, men kunne ikke se nogle af de to ting!!!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 28-03-13 20:29

kan du ikke forklare nærmere hvad du mener,. ?
- går ud fra at backup batteri menes noget i retning som sidder på en
computers bundkort = knapcellebatteri, !

i alle de år jeg har rodet med biler, har jeg aldrig hørt om,. eller set,. et backup batteri i biler,
(måske på noget ekstraudstyr)

- og hvis et sådant batteri fantes i din bil som standard fra fabrikken,
ville det hurtig vise sig når der googles, - backup batteri Bmw 525 -

hvor har du den information fra,.. at der skulle være et backup batteri,
står det i bilens manual / instruktionsbog,. ?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-03-13 21:30

Tror du leder forgæves.Har ikke set noget backup batteri på din type bil.Tag til værkstedet og bed dem om at bytte backup batteriet til olieskift mm.
alimak

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 28-03-13 22:11

Haynes reperationshåndbog skriver, udskift de to opladelige batterier, hvis du er ferm med en lodekolbe, men de viser bare ikke hvor de sidder:( slf kan jeg køre til BMW,,, men men,,,,

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-03-13 02:40

Du kan spørge værkstedet hvor de sidder,og skifte dem selv.
Alimak