/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vw transporter 2,4d årg. 1994
Fra : 190e
Vist : 461 gange
60 point
Dato : 27-03-13 19:40

jeg vil hører om der er nogen der ved hvor den elektriske fødepumpe sidder?? samt om den kører på samme sikring som forvarmeren?? min t4 slår sikringen konstant og forvarmer virker ikke, håber nogen kan hjælpe-

190e

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 27-03-13 23:12

Hvis den er udstyret med en elektrisk fødepumpe sidder den sandsynligvis i tanken, eller på føderøret lige efter.
Hvis den sprænger sikringen må det skyldes, at den enten trækker for meget strøm eller en kortslutning. Det kan der ikke herske så meget tvivl om. Du kan forsøgsvis afbryde strømmen til gløderørene, for derefter, at tilslutte dem et ad gangen og se, om det er her hunden ligger begravet. Og hvis det ikke er tilfældet må du i gang med ohm meteret eller en god gammeldaws prøvelampe.