/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nicole Scherzinger "her name is Nicole"
Fra : Cthemacman
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 26-03-13 22:01

Hejsa folkens.

Jeg har brug for lidt hjælp her.
Det drejer sig om et af Nicole Scherzinger's albums fra hendes solo karriere som hedder "her name is Nicole"
Men jeg har et problem.

Sagen er den at jeg ik helt kan finde det. Jeg er meget interreseret i at købe det. Ikke som mp3 men som cd. Men jeg kan ikke finde det.

Jeg har læst noget Info om det på nettet men det forvirre mig lidt. Fordi nogle steder står der at det aldrig udkom og andre steder står der at der kom en release dato men at det hele tiden blev udsat. Nogle stedet står der noget helt andet.

Når jeg så søger i online butikker for at finde der er det virkelig svært at finde albummet. Og når jeg så finder det står der altid, udsolgt, ikke på lager, udgået eller at jeg skal forudbestille det.

Så kan ik finde ud at det.

Så mit spørgsmål er nu. Er der nogen der ved om det udkom eller om det ikke gjorde. Hvis det gjorde hvor kan jeg så købe det

Håber nogle kan hjælpe.

Hilsen Cthemacman

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-13 01:37

Så vidt jeg kan finde ud af er albummet aldrig udkommet, det skulle udkomme i 2007, men blev igen og igen udsat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Killer_Love

På amazon kan man "pre-order" (forudbestille) det, men jeg tvivler stærkt på at det nogensinde udkommer.
http://www.amazon.com/Her-Name-Is-Nicole-Scherzinger/dp/B000WEDAEW

Andre steder siger de at det er udgået:
http://www.gucca.dk/cd-album/Her-Name-Is-Nicole_18212.php
Men som sagt, det er aldrig udkommet.

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 27-03-13 10:09

Ok tak.

Som sagt blev jeg jo lidt forvirret nogle steder kan men nemlig endda finde tracklisten.

Men ærligt det aldrig udkom.
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-04-13 18:17

Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket dette efter 3 måneder, vik Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for, at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vi du automatisk modtage 5 ledige point.

Godkendelse af svar
Fra : Cthemacman

Dato : 08-04-13 18:21

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-04-13 18:24

DYGTIGGGGG - Du kan jo godt...