/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Spil, gerne en løsning.
Fra : mig-selv
Vist : 576 gange
160 point
Dato : 25-03-13 19:27

Fandt dette gamle Sokoban spil frem af gemmeren, men hvordan fan_ løser jeg denne, er kør helt fast

http://www.gratisimage.dk/image-4DFB_5150958C.jpg

Det er spil 2564 jeg ikke kan få til at passe.

Programmet kan hentes her, hvis i har mere hjerne til rådighed end mig.

http://peecee.dk/upload/view/405665

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-03-13 19:29

Og for dem der ikke kender spillet = så går det ud på at få ´alle´ kuglerne ind på den gule stribe.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 25-03-13 20:47

Har du ikke et andet download link? For det du giver blokeres som usikker, og selvom jeg sænker IE's sikkerhedsniveau, er der ingen kære mor.

Det forekommer mig at jeg engang har løst dit "problem" - dog i et andet design, men det betyder ikke noget.

Vh

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-03-13 00:06

Prøv at hente sokoban her!
http://gupl.dk/694133/

Kommentar
Fra : sinius

Dato : 26-03-13 08:37

hmm! er det de to kugler øverst til venstre der driller?

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 26-03-13 11:12

Tak Klaudi!
Dit link virker og jeg har hentet spillet ned. (Den udgave har jeg faktisk selv på skive - det havde jeg bare glemt at huske

mig-selv - jeg kikker på det i aften - før har jeg ingen tid at gi' væk af.

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 05-04-13 09:17

Virker da ret simpel hvis det er den på billedet du har problemer med...
Du skal bare have alle ind fra venstre side af...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-13 20:32

Citat
Virker da ret simpel hvis det er den på billedet du har problemer med...
Du skal bare have alle ind fra venstre side af...

Så kom med løsningen
Og hvad så - de ligger en KUGLE nede til HØJRE....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-13 21:27

prøver i morgen