/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Samsung harddiskoptager -BD
Fra : preb1944
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 25-03-13 16:59

hej. jeg har købt samsung harddiskoptager BD-8500 N. Brugsanvisningen er ikke uførlig (for mig ?).Mine problemmer er .
Laver afspilningsliste.lægger flere f.eks.serier i samme,hvordan vælger jeg den jeg vil se -og ikke den som har været længst på listen ?
Hvorfor når jeg sletter i optaget TV vil programmet også blive slettet i Afspilningslisten ?
Hvordan sletter jeg i nyheder og ikke optaget TV ?
Håber der een som har styr over afspilningslister-og kan hjælpe mig til at få styr på det.
Tak hilsen Preben
nb:også søgt på google uden at blive klogere

Kommentar
Fra : kj

Dato : 26-03-13 09:24

Prøv og se på nettet hos Samsung. Der er ofte mere udførlige brugsanvisninger, end den der følger med. Det opdagede jeg for leden, med et nyt Panasonic Plasma TV, der var en på 106 sider A4 til download, den der fulgte med TV'et var et lille A5 hæfte, med kun de nødvendigste ting for at pakke ud og sætte igang.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 26-03-13 09:50

Den er bare for kompliceret at bruge. Alt er ulogisk. Menuen er er hverken hoved eller hale på. Vi have den i tre dage, så røg den retur. Der er også noget med, at den kan optage to programme på én gang, men det kunne den heller ikke.
Vi købte en sagem i stedet for - den funker stort set bare. Der kan være lidt problemer med softwaren, men de er rimelig flinke til at opdatere.

Annuller spørgsmålet
Fra : preb1944

Dato : 28-03-13 17:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål :-men tak for forsøget på hjælp til begge