/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvordan kan jeg tjene penge
Fra : alan57
Vist : 725 gange
50 point
Dato : 22-03-13 17:48

Hvordan kan jeg tjene penge, på internettet?
Jeg har hørt at man kan tjene nogle penge her på nettet, men hvordan gør jeg det?
Jeg er pensionist og har ikke mange penge til mig selv, derfor vil det være en hjælp for mig.
alan57

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-03-13 17:58

Det ville jo ikke være så ringe nej - men der findes ingen nemme genveje til at tjene penge...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-03-13 18:23

google er din ven, men pas på, der er mange faldgrupper

EX
http://gratisnetpenge.wordpress.com/

http://araknosofi.dk/tjen-penge-pa-nettet/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 19:12

EOVENDO
http://www.kandu.dk/Spg164604.aspx
25 øre pr reklame, ikke det store, men du kan oprette alle de brugere du vil
kræver Paypal konto til hver bruger.
Selv har tjent rimeligt meget (som UDGANGSPUNKT), som så igen er blevet brugt til køb i Kina som indbringer endnu flere penge ved salg på sider som qxl, så = fra jeg oprettede spørgsmålet og til nu, har jeg tjent et sted mellem 2 og 3000.- med tab og skattebøder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 19:17

NB: jeg tjener IKKE penge på at du klikker på linkene, da de ikke har den slags.
Du kan også tilmelde dig
http://www.yougov.dk/
de er desværre ikke helt pålidelige, da de sender reklamer ud, som man udfylder, men ikke bliver krediteret for, da man enten ikke har den rette holdning eller de bare ikke kan bruge svaret eller TIDEN bare er udløbet osv, og så har man brugt TID på det, så den kan jeg ikke anbefale

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-13 20:43

Glemte forresten at du kan tilmelde dig Aarhus sygehus (søg på medicin forsøg), og blive forsøgs-kanin
mig kan de ikke bruge, da jeg ikke ryger mere/ eller mindre end 40 smøger om dagen
MEN pengene er gode = hvis de kan bruge DIG til et eller andet

Du skal forresten selv betale kørsel fra og til forsøgene = tænk hvis det var en druk-fest

Men som skrevet, GODT betalt, men så er det lige den? med skatte-far og det Offentlige

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 22-03-13 22:54

Hej. Du må gå på YouTube ligesom iværksætterne , som tjener pænt på deres annoncer.
Så være kreativ Der er penge i det
Håber du kommer på en god ide andre vil syntes er spændende .
Held og lykke
mvh

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-03-13 00:26
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-04-13 11:08

Hvordan går det - har du fundet guldgrubben?