/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
123Lagersalg - kvalitet
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 1051 gange
200 point
Dato : 21-03-13 14:54

Hej.
Jeg overvejer en sofa fra 123lagersalg.dk men kan ikke rigtig finde noget omkring deres kvalitet.
Derfor prøver jeg lige her og ser om der er en der kan hjælpe mig med nedenstående spørgsmål.

1: Har du, eller kender du en, der har købt et møbel hos dem og hvad syntes du om kvaliteten?
2: Hvor lang tid siden er du købte og er det stadig i orden?

Ser frem til at høre nogle meninger.

P.S. Spørger ikke til deres service så det vil jeg ikke høre om...!

Mvh Mark Jensen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-03-13 15:01

læs på trustpilot hvad andre kunder mener http://www.trustpilot.dk/review/123lagersalg.dk

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 21-03-13 15:04

hej.

Der har jeg læst men de fleste skriver om deres service og det kan jeg ikek bruge til noget...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-03-13 15:17
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-03-13 15:18

Citat
P.S. Spørger ikke til deres service så det vil jeg ikke høre om...!

Personligt ville jeg aldrig købe en sofa/møbel jeg ikke har siddet i - for at mærke kvaliteten

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 21-03-13 15:36

Har selv googlet, tjekket Trustpilot og diverse andre sider men der er ikke nogen der har haft et møbel derfra i længere tid som skriver noget vildt brugbart.

Og skal da også helt sikkert se den inden køb.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-03-13 17:35

Citat
der er ikke nogen der har haft et møbel derfra i længere tid som skriver noget vildt brugbart.

Det er da vist også svært at skrive noget vildt brugbart om et møbelkøb

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 21-03-13 23:29

Forstår ikke din fuldstændigt ligegyldige kommentar...

Det er da ikke svært at skrive om der er syninger der er gået op eller om der er kommet huller i betrækket eller det så slidt ud meget tidligt... Det er da et spørgsmål om møblets kvalitet...

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 22-03-13 09:19

Når du stiller et spørgsmål på et sted som her, ville det klæde dig, om du indtog en passende respektfuld indstilling til de svar, du får - for så vidt de er tilsvarende respektfulde.

Jeg ville være betænkelig ved at besvare dit spørgsmål nu, når jeg ser, hvilken bekomst du giver marken84 for sit svar.

Måske skulle du specificere dit spørgsmål, så man nøjere ved, hvad man skal svare på. Hvad er "vildt brugbart"? Efter du senest har skrevet, kan man da komme i tvivl, om du kun er interesseret i at høre fra folk, som har købt sofa med fejl. Hvis tilbagemeldingerne er blandet, vil det sige at produkterne kan have svingende kvalitet eller også har kunderne forskelligartede kvalitetsbegreber.

Det er jo heller ikke "vildt brugbart" at læse i en anmeldelse, at syningerne IKKE er gået op og betrækket IKKE er slidt ...

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 22-03-13 09:38

Hej Krestenklit.

Jeg syntes ikke jeg giver et dårligt svar. Jeg syntes bare ikke det er en relavant kommentar...
Jeg har ikke behov for kommentarer i denne tråd om hvad man mener om mit spørsgmål. jeg har brug for kommentarer vedr. kvaliteten af produkterne.
Og det kan man sagtens svare på.

Du skriver jeg kun vil høre fra folk der har defekte møbler...
det er ikke korrekt... Hvor står det? Jeg vil jo netop høre fra alle... Både dem med fejl og dem som også er vildt glade for deres møbler...
Hvis syninger ikke er gået op og der ikke er huller o.s.v. efter 3-4 år så er det jo nok bedre end biva´s kvalitet.
Så jo... Jeg syntes alle kommentarer vedr. kvalitet - Godt og skidt - er brugbare.

Vil undskylde hvis jeg har trådt nogle over tæerne. Det var bestemt ikke min mending.

Mvh Mark

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 22-03-13 10:08

Så vi sætter lige point lidt op..

Så håber jeg vi er gode venner igen.. he he

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-13 11:07

Tja... de skriver jo selv det er kvalitetsmøbler

Om møbler bliver "slidt" kommer jo helt an på brugen....

Deres "normalpriser" giver jeg ikke meget for da møblerne garanteret IKKE kan købes andre steder.

De kommer sandsynligvis fra enten Italien eller Kina (det gør de fleste møbler der sælges i "billigvarehuse")

Dermed ikke være sagt at møblerne ikke er OK - det kommer HELT an på brugen og plejen....

Pris og kvalitet hænger ALTID sammen

PS...

Møblers udsalgspris (gælder importerede) er ca 4-5 gange fremstillingsprisen
Kinesere er billige i drift....

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 22-03-13 11:31

Hej Refi.

Har hørt at nogle af dem produceres i Polen men er ikke sikker.
Tager over i morgen og kigger på et par af møblerne så må jeg se hvad jeg syntes om kvaliteten.

Skal nok lige skrive min mening herinde efterfølgende... Så kan folk der googler det fremover få min mening.

Mvh Mark

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 27-03-13 09:18

Har valgt at køb en sofa hos 123lagersalg.
Kvaliteten på produkterne virker til at være udemærket.
Men igen er det jo op til den enkelte hvad man forventer for 8-13000 kroners sofaer...
Der er dog nogle af deres sofaer i "Læder" som virker til at være alt for billig kvalitet.

Jeg mener dog roligt man kan købe en sofa eller andet hos dem og jeg fik en rigtig fin service.

Men husk at klæde dig varmt på hvis du skal derind... Det var meget meget koldt hvilket også giver et lidt forkert indtryk af møblerne for de er meget hårde at sidde i når de står i den kulde.

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 27-03-13 09:19

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar på mit spørgsmål, og annullerer derfor dette spørgsmål