/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HP Ipaq RX 3700
Fra : Dieter
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 20-03-13 10:31

JEg har sådan en.
MEN siden jeg har installeret WINDOWS 7 kan jeg ikke få "WINDOWS MOBILE DEVICE" til at fungere.
Skal jeg mon udskifte min PDA til et andet produkt? JEg vil gerne kunne udveksle outlook, filer , adresser med min PC.(Altså som jeg er vant til)
Hvad kan man råde mig til

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-03-13 05:09

Jeg bruger programmet Goodsync til min pda og det virker fint, den er ganske vist forbundet med kabel, fulgte der ikke software med til din pda, så ville du helt sikker kunne finde et backup/ overførelse program i pakken
http://www.goodsync.com/da/
"WINDOWS MOBILE DEVICE"
Prøv Start - højreklik på denne komputer - administrer - tjenester, det kan være noget der, der ikke er slået til