/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Udskiftning af døre
Fra : mmoel02
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 20-03-13 09:17

Jeg er netop flyttet ind i mit nye hus, og jeg vil gerne skifte dørene. De oprindelige døre er Svedoor i målene 72,5x204x4. Jeg har fundet nogle Svedoor-døre med de samme mål på nettet. Er der nogen, der kan fortælle mig, om jeg kan nøjes med at købe dørene og montere dem hvor de gamle sad, eller skal jeg til at købe karm osv? Kan I sige mig, om der er monteret beslag på en ny døreller om man selv skal gøre det?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-03-13 09:20

Det er altså nye dørblade, du sætter i. Sandsynligvis er de nye blade beslået, men du skal nok kontakte leverandøren og få det bekræftet!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-03-13 12:18

der kan være brugt andre beslag på de nye døre, men ellers passer de nye døre sansynligvis.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-03-13 15:15
Kommentar
Fra : Comander

Dato : 20-03-13 16:10

Hej mmoel02

Kan du ikke se billeder af de nye døre på nettet, og så ud far dem se om det er samme hængsler der er på de nye døre!

Der er som regel altid fræset ud til hængsler på nye døre, så er det jo bare at købe de hængsler der passer til døren hvis de ikke er påsat når du modtager dem!
Hilsen comander