/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kan indlæg pludselig forsvinde?
Fra : werter
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 14-03-13 19:54

Forleden stillede jeg spørgsmåler "Prednisolon - efter-bivirkninger??".
Jeg fik mange både kloge og omsorgsfulde svar.
Da jeg ville kvittere for svarene kunne jeg ikke finde siden.
Alle mailboksens Kandukommentar-meddelelser viste hen til et helt andet emne.
Brugte jeg Kandus søgefunktion fandt den ikke noget.
Og oversigten over mine egne indlæg indeholdt intet om dette spørgsmål.

Har nogen en forklaring?

I alle tilfælde tak til alle I, der svarede på mit - nu forsvundne - indlæg!

Vl h Werter

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-13 20:02

Jeg husker dit spørgsmål, og håber du fik kontakt til en læge.

Der har været noget galt med kandu. Samtlige spørgsmål fra den 08.03.2013 er "forsvundet" Jeg mener det var den dag du stillede spørgsmålet.
Kandu var nede den 09.03.2013 og det meste af den 10., men hvorfor de har fjernet spørgsmålene fra den 08.03 det ved jeg ikke.

Håber du har det bedre.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-03-13 20:03

under brugerprofil i øverste venstre hjørne, skal du trykke på vis dine indlæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-13 20:06

skytten49

Det hjælper ikke meget, når kandu har slettet samtlige spørgsmål fra den 08.03, så er de ikke at finde nogen steder.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 14-03-13 20:06

undskyld - jeg overså, at det havde du prøvet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-03-13 00:11

ans har ret, jeg havde spørgsmålet som favorit, men det er slettet. Og det ser ud som om at lidt flere dage er forsvundet for kandu. For jeg mangler mere end et favoritspørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 15-03-13 09:30

Tak for dit svar, Ans. Der var så en forklaring.
Tak også for din omsorg (lægebesøg).
Og jotak, jeg har det absolut bedre!
Bedste hilsner fra Werter