/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Solsikkeolieplet på gulv
Fra : jensviggo
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 14-03-13 06:31

Og så var det lige, at jeg kom til at vælte en flaske solsikkeolie ud på det hvidludbehandlede grangulv, en plet på størrelse med en dvd, hvordan mon jeg kan fjerne den?

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-03-13 08:03

prøv med kaffefilter poser og et varmt strygejern pøj pøj

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 20 point
Dato : 14-03-13 08:04
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 14-03-13 08:12

Tak for svaret mig-selv. Den med kartoffelmel og sæbegrød er nu lagt på pletten, afventer resultatet, det skal først tørres op, og så må vi se???????????????

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-03-13 09:17

kartoffelgrøden er nu tørret op, ikke så godt resultat, det kan gøres bedre