/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
hvorfor hopper jeg ud af netværket
Fra : bentwilly
Vist : 374 gange
75 point
Dato : 12-03-13 11:27

Til mine dygtige og kloge venner.
Jeg har netop installeret trådløst netværk som ofte hopper ud. Især det lokale netværk mister jeg forbindelsen til. Jeg har fået: Netgear WNDA wireless Dual Band USB adapter. I computeren er der installeret et netværkskort: Marwell Yokon 88E8056 PCI Gigabr. Kan det være at dette sidste er i vejen og skal slettes nu da det nye Netgear..... er installeret? Eller hvad skal jeg dog gøre?
I skal have megen tak hvis I kan hjælpe.
Venlig hilsen fra en amatør udi Den elektriske Verden.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-03-13 11:36

hent programmet inSSIDer på nettet, gratis
der kan du se hvilke kanaler du sender på
naboen sender muligvis på den samme eller en tæt ved, der skal være afstand mellem kanaler
jeg har måttet flyttet min da den lå for tæt op ad naboen

Kommentar
Fra : bentwilly

Dato : 12-03-13 12:16

Hej Ferik. Vi er ikke tæt på naboerne. Men jeg prøver dit råd. Tak for indsatsen! VH Bent