/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad skal jeg vælge?
Fra : kathy
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 12-03-13 11:00

Jeg har en brug for en mobil med god lyd, rigtig god sms-funktion, ok billeder til hyggebrug, fornuftig navigering, lang batterilevetid og frem for alt: virkelig nem betjening.
Jeg betaler kontant og vil ikke have en masse underlige kombiabonnementer og håndjernsløsninger.
Jeg har læst TÆNK, været rundt på nettet og er nu forvirret på et langt højere plan end før.

Har kigget lidt på LG optimus 4xHD og Samsung Galaxy S III; er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer?
Er der nogen, der har et godt bud på et bedre valg?
mvh
kathy

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 12-03-13 11:11

Prøv at checke HTC de har flere modeller med Beats Audio
hTC kommer i næste måned med HTC One, som skulle være "the King og mobiles"

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 12-03-13 11:19

Min gamle er på vej ned, så det skal være nu. Men kigger lige på HTC.

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 12-03-13 11:26

Hej igen
Hvad ved du om HTC Desire X?
Ville det være et godt køb?

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 210 point
Dato : 12-03-13 11:41

Har netop lige købt en HTC One SV, og den har kanon lyd, samt så kan den osse køre med 4G
Den kan klart anbefales.
HTC One X har min svorger, og jeg har ikke hørt ham brokke sig over den, så han må være tilfreds. ( og han kan godt nok brokke sig over selv de mindste ting)

Godkendelse af svar
Fra : kathy

Dato : 12-03-13 11:53

Så tror jeg du har løst mit problem.
tak for det