/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
internet går ned
Fra : BonneTrut
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 07-03-13 13:47

Hjælp?
mit internet explore crassed hele tiden, når jeg vil se mine e-mail sker der intet, kun en tom side,-
når jeg vil på google,-får jeg at vide at internet er crassed? hvad gør jeg forkert?
min internet udbyder er: stofanet.dk
mvh. BonneTrut

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-13 14:56

Prøv til en start, at slukke alt!! pc router mm.

Vent et par minutter med at starte det hele op igen. Der kan gå ca. 15 min før du kan se om det har hjulpet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-03-13 16:34

Kontakt Stofa og lad dem tjekke din forbindelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-03-13 17:03

Hvis du kan læse mail, har det ikke noget med din forbindelse at gøre = du skiver jo også herinde.
Hvad udgave af IE bruger du - er den opdateret - har du prøvet Chome eller andre

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-03-13 21:03

Citat
når jeg vil se mine e-mail sker der intet, kun en tom side,-
Der står faktisk at der kun kommer en tom side når der forsøges på at læse mails. Jeg Går ud fra at det er web mail der er tale om, ellers bruges browseren vel ikke til at læse mails?