/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone 4S og Outlook 2003
Fra : bigfool
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 02-03-13 19:23

Kan eller kan man ikke synkronisere kalenderdelen fra MS Outlook 2003, (PC-version på WIN XP SP3 DK), og iPhone 4G med IOS 6.1?

Har tidligere haft Nokia 6303 (Windows mobile) samt htc (Android 2.1) UDEN problemer med at få kalenderdelen synkroniseret over på mobilerne, men med min nyanskaffede iPhone, kan jeg absolut ikke få det til at spille (hverken via iTunes eller iCloud)

PS: Jeg har været inde på diverse supportsider fra hhv. Apple og Windows/MS Office, men er bare blevet endne mere forvirret ...

Ser meget frem til et par hardcore og/eller "nørdede" svar fra erfarne brugere, og vil også gerne betale rigtig"godt" med point!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-03-13 17:12
Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 12-03-13 18:44

Takker rotw - Har brugt et par timer på at gennemlæse dine link, men finder ikke nogle svar der omfatter min konstallation (software på PC og iPhone).

Vil derfor gerne forhøje point, hvis der kommer nogle rigtige "guldkort", der kan bringe mig videre