/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Garmin GPS.
Fra : Mosebaek
Vist : 661 gange
200 point
Dato : 22-02-13 12:22

Daw igen!

Ingredienser: WIN XP / GARMIN NÜVI 1340 / KORT NETKVIK / GOOGLE EARTH.

Hele opgaven går ud på,selv at fabrikere en rute på http://kort.netkvik.dk, for derefter at lægge den ind i GPS`en.(Importere hedder det vist).
Jeg kender godt "GPS for alle" og Garmin sider.Men bliver ikke meget klogere af dem....absolut ikke for "Dummies".

Har lavet en rute,på Netkvik kort.Gemt i Stifinder/dokumenter.Her klikket på den.Vises så på Google Earth.(Ligger i Google Earth mappen "Midlertidige steder").

Har nu tilsluttet GPS`en til komputeren.Den viser følgende mapper: GARMIN / GPX / HELP / KEYBOARDS / TEXT / AUTORUN.inf / JPEG / NETKVIKRUTE.kml (Den jeg har lagt ind) / Plus flere.

Som det ses,ligger "min" rute nu tilsyneladende,på GPS`en. Men hvor finder jeg den (på GPS`en). Det er jo en "kml" fil. Har kigget i "Alle favoritter" og "Nyligt fundne".
Er der noget med konvertering af kml filen??

Venter med glæde på jeres udsagn.

M.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 22-02-13 13:03
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-02-13 14:18

Citat
- kan du bruge dette:

Vil kigge på det,er lige kommet ind ad døren....tak for respons.

Citat
God weekend

I lige måde.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-02-13 23:51

Tak for svaret Stouenberg.Denne gang var det ikke så vanskeligt,at finde ud af,hvem der skulle ha`poængerne.

Men det var en fin link,du sendte.Så opgaven blev rent faktisk løst.

Vh. M.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-02-13 09:51

- godt det lykkedes, velbekommen Mosebaek