/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Google Kalender på Smartphone
Fra : 19431225
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 21-02-13 14:23

Hej
Jeg har købt en smartphone Medion på androi 4.0. Nu vil jeg gerne synkronisere med min google kalender.
Jeg har fået fortalt at det er på Googles hjemmeside man skal lave opsætningen, men jeg kan ikke finde hvor??er der nogen som ved hvordan man gør??

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-02-13 15:25

For at du kan købe Apps, er det nødvendigt at have din telefon koblet til en google konto. herefter er din telefons kalender synkron med din google kalender. Det har jeg da meget gavn af, opretter en aftale i google kalenderen, laver en påmindelse 30 min før og min telefon laver larm og husker mig på det.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 21-02-13 16:00

Citat
For at du kan købe Apps, er det nødvendigt at have din telefon koblet til en google konto. herefter er din telefons kalender synkron med din google kalender. Det har jeg da meget gavn af, opretter en aftale i google kalenderen, laver en påmindelse 30 min før og min telefon laver larm og husker mig på det.
hilsen Steen

Hvad hedder den apps, og hvor køber man den??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-13 16:09

Synkroniser din e-mail, kontaktpersoner, kalender og meget mere
http://www.google.com/sync/index.html

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-02-13 16:55

Det er ikke nogen app du skal købe. Hvis du vil købe apps på android marked. er der nogle der ikke er gratis. Så bedes du om at oprette en google konto, denne lader du så kende dit dankort. Herefter kan google tømme din bankkonto hej hej. Men det virker, det er beskrevet som wallet (tegnebog). Vi skal jo være amerikanske.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 21-02-13 19:25

Tak for svaret Klaudi.
Så lykkes det, tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-13 20:46

velbekomme