/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Manglende driver til WLAN
Fra : Dieter
Vist : 743 gange
100 point
Dato : 15-02-13 16:36

Jeg har opgraderet en Fifutsi-Siemens bærbar PC fra XP til WINDOWS 7.
Nu mangler jeg forbindelsen til det trådløse ! netværk.
Kan man finde en løsning herpå?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-13 17:07

mere nøjagtig model nummer er ønskeligt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-13 17:08

http://support.ts.fujitsu.com/download/index.asp?lng=COM&Level1=&LNID=44

her kan du søge på model nummeret og se om du kan finde driverne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-02-13 17:10

mere nøjagtig her. Nu skal du blot indtaste model eller serial nummer.

http://support.ts.fujitsu.com/productselect.asp?lng=com&Level1=20968&lnid=45

Kommentar
Fra : BrianP02

Dato : 15-02-13 22:16

Jeg har mere end én gang prøvet at bøvle helt vildt med det samme dilemma, hvorefter det viste sig, at jeg blot havde overset at aktiver wifi på en knap på computeren. Så inden du får alt for grå hår, så tjek lige om computeren er udstyret med sådan en knap et eller andet sted, og sørg for den er aktiveret/on.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-02-13 11:19

Brian P02

Er det på tastaturet jeg skal se efter?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-13 11:48

Der kan være en mekanisk kontakt på siden eller forkant - ofte med en lille lampe som lyser.
Det kan også være Fn tasten + en tast med antennesymbol
Den kan også være deaktiveret i windows - nogle gange kan det være after opdatering.

Men lidt oplysning om computernavn og model
Hvilket styresystem der bruges XP / Vista / win 7 / win 8

Gå også lige til "enhedshåndtering" og klik på netkort og fortæl så hvad de to kort hedder.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-02-13 13:23

Jeg kan ikke finde sådan en knap :(
Bærbar PC : SAMSUNG RV510
Windows 7 home edition

mht. netkort:
Jeg kontakter dig privat

Kommentar
Fra : BrianP02

Dato : 16-02-13 14:00

Prøv lige at trykke Fn+F9 og se om ikke der åbner et wifi on/off vindue...

Kommentar
Fra : BrianP02

Dato : 16-02-13 14:06

Eller om Fn+F9 tænder/slukker en lille wifi-lampe foran på computeren... Det er i hvert fald den knap jeg referere til som værende afgørende.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 17-02-13 14:00

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-13 14:31

Jo tak - men vi fandt desværre ikke en løsning.